עם אורח החיים המלחיץ של היום, חשוב לפנות זמן לעשות משהו רק בשביל הכיף כחלק מהטיפול העצמי שלך. אמנם יש הרבה תחביבים נהדרים לבחירה, אבל זו רשימה של תחביבים שמועילים במיוחד בהפגת מתחים. למד על היתרונות של כל אחד מהם ומצא משאבים כדי להתחיל תחביב חדש להפגת מתחים.

גַנָנוּת

גינון יכול להפחית מתחים מסיבות רבות, כולל הוצאתך מהשמש ומהאוויר הצח, יצירת סביבה יפה יותר לחזור אליה הביתה בכל יום ועוד.

לחקור צילום

בין אם אתה פשוט לומד איך לצלם תמונות טובות יותר של החברים והמשפחה שלך או מתעמק בעולם של יצירת אמנות אמיתית, צילום יכול להיות תחביב נהדר. כאשר אתה מתאמן לראות את העולם דרך עין של צלם, אתה עלול להתחיל לראות דברים אחרת. האם הסוף עבד? לא רק שיש לך תחביב ופעילות מהנה משלך, אלא שאתה גם רואה את העולם כמקום יפה יותר בחיי היומיום שלך.

ספרי אלבום

בין אם יש לך כמה תמונות או קופסאות שלהם, סקראפ יכול להיות תחביב נהדר. שלב אמנות עם יומן כדי ליצור רכב ייחודי להציג את הזיכרונות שלך ולהעביר אותם לדורות הבאים. סקראפ מציע הזדמנויות חברתיות רבות (בצורה של שיעורים, מפגשים ופורומים) והפסקה ממה שמלחיץ אותך, כדי ליצור משהו יפה שגם אחרים יוכלו ליהנות ממנו.

לשמור על אקווריום

לצפייה בדגי אקווריום יש יתרונות בריאותיים מוכחים, כולל הורדת לחץ דם והפגת מתחים.

אחזקת אקווריום של דגים יפים יכולה להיחשב כתחביב משתלם מכיוון שהיא דורשת תשומת לב קבועה (אך לא מכריעה), יש לה פוטנציאל לחבר אותך עם חובבי דגים אחרים, ונותנת לך את ההזדמנות ליצור משהו ייחודי: תערובת דגים משלך. , סלעים וחיי צמחים.

חִידָה

שילוב המוח שלך בפאזל יכול להסיר את תשומת הלב שלך ממה שמלחיץ אותך ולבנות את כוח המוח שלך בו זמנית. התוצאה הסופית היא שאתם ישנים שינה טובה, חווים מעט 'זרימה' וחוזרים לבעיות שלכם עם נפש רעננה וחזקה יותר, מה שיכול לעזור לכם לנהל טוב יותר את גורמי הלחץ בחיים.

צייר, צבע וצבע

אתה יכול ליצור קשר עם הצד האמנותי שלך ולהשתמש בציור כדרך לעבד רגשות, להסיח את דעתך ולהשיג יתרונות אחרים לניהול מתח. התוצאה הסופית תהיה משהו יפה ואישי שתוכלו ליהנות ממנו או לשתף.

לציור יש יתרונות דומים לניהול מתח כמו ציור, אבל באמצעות מדיום אחר.
צביעה היא עוד פעילות נהדרת להורדת מתחים שצברה פופולריות.

פעילות גופנית או פעילות גופנית

פעילות גופנית יכולה לא רק לשפר את הבריאות הגופנית; זה יכול גם להקל על מתח ולשפר את הרווחה הנפשית שלך. מצאו פעילות גופנית או פעילות גופנית שאתם נהנים ממנה, ואז התחל להפוך אותה לחלק קבוע בחייך. זה יכול להיות משהו פשוט כמו לצאת לטיול כל יום. רעיונות אחרים כוללים הצטרפות לקבוצת ספורט מקומית, הרשמה לשיעור התעמלות או שימוש באימוני כושר מקוונים מספר פעמים בשבוע.

אף אחד לא יכול לברוח מתחושת לחץ מדי פעם, אבל אנחנו בהחלט יכולים למצוא דרכים להפחית את תחושת החרדה המציקה הזו. בנוסף לאכילה נכונה, שינה ותרגול טיפול עצמי אחר, ישנם גם מספר תחביבים שיכולים להפחית מתח, והם חורגים מפעילויות סטריאוטיפיות כמו יוגה ומדיטציה, אם כי הם בהחלט עובדים! אם אתה מחפש לשלב יותר בחייך מאשר רק בעבודה ובחיי החברה שלך, אולי כדאי לך לשקול להיות מעורב בתחביב שהוא לא רק מהנה, אלא יכול לעזור להפחית את רמות הלחץ הכלליות שלך.
"חשוב שיהיה לנו תחביב כדי להפיג מתח כי יש כל כך הרבה דברים בחיי היומיום שלנו שגורמים ללחץ, ויש מעט מאוד דברים בחיי היומיום שלנו שבאמת עוזרים לנטרל את הלחץ הזה", אומר ג'ון טרנר, מייסד. מ-QuietKit, באמצעות דואר אלקטרוני.

כתיבת תגובה